Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeautor tego artykulu zapomnial chyba o najnowszej bardzo przydatnej funkcji -mowa o trzystopniowej regulacji mocy silnika-uwazam to za najwieksza inwowacje w tym modelu.Mamy do wyboru 3 tryby blokowania mocy silnika -wciskajac tryb A jest ograniczony do pojemnosci 600,tryb B-750,tryb C to 1000-fajna opcja.-dlatego wlasnie wykladam 10,000$ i kupuje nowke-pozdro
OdpowiedzDla mnie to w ogóle ten artykuł jest totalnie bez sensu nic nie wnosi i nic z niego nie wynika. totalny amator pisze takie głupoty. Zamiast dokładnego rzetelnego testu motocykla dokładnych informacji na temat motocykla bardziej od strony technicznej czytamy takie bzdurne terminy jak: motocykl dla kowalskiego, nie do lasku itd.... oczywistym jest że motocykl o 195 konnym silniku skonstruowany z myślą o torze nie jest dla kogoś kto nie umie jeździć a jeśli takowy delikwent kupi owy motocykl to będzie jeździł 80 km/h albo sie zabije. ja czytając te wypociny miałem wrażenie że czytam laną wodę oby więcej i nic się z tego nie dowiedziałem. Ale to norma na portalu ścigacz.pl tu zazwyczaj g.... wiedzą a się rozpisują. i tak jak przedmówca napisał o mapach zapłonu zero. a wypadło o tym napisać chociażby z uwagi na to że K5 K6 nie miał tego systemu. Artykuł dno.
OdpowiedzAkurat z tymi trybami to jest dokladnie odwrotnie: tryb A to pelna moc, tryb B nizsza moc i moment obrotowy osiagany wczesniej i tryb C - tzw. mokry. Sporo na tem temat jest w sieci,zanim kupisz warto poczytac, zebys sie nie rozczarowal:)
Odpowiedz