Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeautor tego artykulu zapomnial chyba o najnowszej bardzo przydatnej funkcji -mowa o trzystopniowej regulacji mocy silnika-uwazam to za najwieksza inwowacje w tym modelu.Mamy do wyboru 3 tryby blokowania mocy silnika -wciskajac tryb A jest ograniczony do pojemnosci 600,tryb B-750,tryb C to 1000-fajna opcja.-dlatego wlasnie wykladam 10,000$ i kupuje nowke-pozdro
OdpowiedzDla mnie to w ogóle ten artyku³ jest totalnie bez sensu nic nie wnosi i nic z niego nie wynika. totalny amator pisze takie g³upoty. Zamiast dok³adnego rzetelnego testu motocykla dok³adnych informacji na temat motocykla bardziej od strony technicznej czytamy takie bzdurne terminy jak: motocykl dla kowalskiego, nie do lasku itd.... oczywistym jest ¿e motocykl o 195 konnym silniku skonstruowany z my¶l± o torze nie jest dla kogo¶ kto nie umie je¼dziæ a je¶li takowy delikwent kupi owy motocykl to bêdzie je¼dzi³ 80 km/h albo sie zabije. ja czytaj±c te wypociny mia³em wra¿enie ¿e czytam lan± wodê oby wiêcej i nic siê z tego nie dowiedzia³em. Ale to norma na portalu ¶cigacz.pl tu zazwyczaj g.... wiedz± a siê rozpisuj±. i tak jak przedmówca napisa³ o mapach zap³onu zero. a wypad³o o tym napisaæ chocia¿by z uwagi na to ¿e K5 K6 nie mia³ tego systemu. Artyku³ dno.
OdpowiedzAkurat z tymi trybami to jest dokladnie odwrotnie: tryb A to pelna moc, tryb B nizsza moc i moment obrotowy osiagany wczesniej i tryb C - tzw. mokry. Sporo na tem temat jest w sieci,zanim kupisz warto poczytac, zebys sie nie rozczarowal:)
Odpowiedz